PRO sau CONTRA legalizarii prostitutiei?

Subiect nou
Alege alt forum  
Voteaza:
Rating curent PRO sau CONTRA legalizarii prostitutiei?: (4.4 din 9 voturi)

Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >> Sari la pagina:
nickoll4y Avatarul lui nickoll4y

14 mesaje
Oras: cluj

Ce considerati ca ar fi mai bine?Ca barbatii sa mearga la bordeluri unde fetele sunt cu avize medicale la zi sau la cele care sunt pe marginea soselelor si in alte locatii care nici ele nu stiu cate boli au?
Daca partenerul dvs de viata ar apela ;a astfel de servicii care ar fi optiunea mai potrivita?
Chiar si pentru fanteziile erotice ale unui cuplu cred ca cel mai indicat lucru ar fi o dama de companie cu acte in regula.
Raporteaza abuz de limbaj
edviga Avatarul lui edviga

34 mesaje
Oras: bucuresti

CORECT la ce ai spus si totodata s-ar contribui si la bugetul de stat !
Fosta membra Kudika.ro
si eu zic la fel mai bine cu acte in regule,sanatoase,k la cate boli si virusi sunt si mai ales k nu stii cu cine sa calcucat omul de langa tine,ar fii mult mai bine,totusi ar trebui sa existe o limita deoarece copii adolescenti din ziua de azi stiu prea mult,prea repede,si e`experimenteaza` prea devreme.
loredanafit Avatarul lui loredanafit

2 mesaje
Oras: roman

PRO deoarece cred k am mai scapa de inmultirea persoanelor cu tot felul de boli venerice.Dar deasemenea cred k se va inmulti si nr divorturilor deoarece barbatii vor avea un motiv prielnic de a insela.In concluzie intr-un oarecare fel sunt la mijloc PRO-CONTRA pt k sunt si avantaje si dezavantaje.Dar in princiupiu sunt PRO
Fosta membra Kudika.ro
De la: loredanafit, la data 2008-10-02 08:59:59PRO deoarece cred k am mai scapa de inmultirea persoanelor cu tot felul de boli venerice.Dar deasemenea cred k se va inmulti si nr divorturilor deoarece barbatii vor avea un motiv prielnic de a insela.In concluzie intr-un oarecare fel sunt la mijloc PRO-CONTRA pt k sunt si avantaje si dezavantaje.Dar in princiupiu sunt PRO

idem
:)

14 mesaje