Setari Cookie-uri

PRO sau CONTRA legalizarii prostitutiei?

Ce considerati ca ar fi mai bine?Ca barbatii sa mearga la bordeluri unde fetele sunt cu avize medicale la zi sau la cele care sunt pe marginea soselelor si in alte locatii care nici ele nu stiu cate boli au?
Daca partenerul dvs de viata ar apela ;a astfel de servicii care ar fi optiunea mai potrivita?
Chiar si pentru fanteziile erotice ale unui cuplu cred ca cel mai indicat lucru ar fi o dama de companie cu acte in regula.
nickoll4y
Postat pe 24 Septembrie 2008 13:55
CORECT la ce ai spus si totodata s-ar contribui si la bugetul de stat !
edviga
Postat pe 2 Octombrie 2008 08:16
si eu zic la fel mai bine cu acte in regule,sanatoase,k la cate boli si virusi sunt si mai ales k nu stii cu cine sa calcucat omul de langa tine,ar fii mult mai bine,totusi ar trebui sa existe o limita deoarece copii adolescenti din ziua de azi stiu prea mult,prea repede,si e`experimenteaza` prea devreme.
ioanageorgiuADY
Postat pe 2 Octombrie 2008 08:24
PRO deoarece cred k am mai scapa de inmultirea persoanelor cu tot felul de boli venerice.Dar deasemenea cred k se va inmulti si nr divorturilor deoarece barbatii vor avea un motiv prielnic de a insela.In concluzie intr-un oarecare fel sunt la mijloc PRO-CONTRA pt k sunt si avantaje si dezavantaje.Dar in princiupiu sunt PRO
loredanafit
Postat pe 2 Octombrie 2008 08:59
De la: loredanafit, la data 2008-10-02 08:59:59PRO deoarece cred k am mai scapa de inmultirea persoanelor cu tot felul de boli venerice.Dar deasemenea cred k se va inmulti si nr divorturilor deoarece barbatii vor avea un motiv prielnic de a insela.In concluzie intr-un oarecare fel sunt la mijloc PRO-CONTRA pt k sunt si avantaje si dezavantaje.Dar in princiupiu sunt PRO


idem
alexutzab
Postat pe 2 Octombrie 2008 20:03