Setari Cookie-uri

oare am voie sa-l iubesc??

Am 45 de ani,sunt divortata de ff multi ani,singura in prezent....lucrez ca si asistent medico-social (paradoxal)de 7 ani la un centru de recuperare si reabilitare neuropsihiatrica.De jumatate de an a fost institutionalizat un tanar de 42 de ani,aparent perfect normal(fara crize pana in prezent),dar totusi diagnosticat cu schizofrenie paranoida,care a debutat cand avea 28 de ani....Ciudat,ne-am indragostit unul de altul...sunt constienta ca e f nociv si ciudat,dar......e un tanar frumos,inalt,cu ochi superbi si nu doar atat...e ff inteligent,chiar avem ce sa discutam....ne intelegem doar cat ne privim,avem multe in comun,descoperim tot mai multe lucruri care ne plac amandorura......si totusi,mi-e frica.....sunt constienta ca e bolnav(eu nu l-am vazut ''in criza''),nu as vrea sa-i fac rau....el spune ca ii sunt de mare ajutor,ca e ''in al noualea cer pt ca si-a dat seama ca simte ceva pt mine'',e fericit cand sunt la serviciu,ca i-am facut viata mai frumoasa,desi eu ma comport ca si cu ceilalti asistati.....am reusit sa-l fac sa zambeasca,asta m-a bucurat,dar.....incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult....CE SA FAC?...mi-e teama de ceea ce simt...credeti ca am si eu o problema psihica?.....Va roog sa ma ajutati cu un sfat...eu ma consider in regula:sunt optimista,am o viata normala,nici urma de depresie...dar,sincer ,ma simt si eu bine in preajma lui....ma priveste cu atata incredere!...va rog sa ma credeti,am intalnit,in 7 ani,multi asistati diagnosticati cu schizofrenie paranoida,dar el e diferit,pare atat de ok....Va rog sa ma ajutati cu un sfat....Astept cu nerabdare...!Multumesc din suflet!!
irina2002
Postat pe 30 Mai 2010 20:50