Kudika
10 Ianuarie 2011

Cine nu isi doreste un abdomen plat si bine definit? Este posibil sa obtii acea tonifiere intr-un timp atat de scurt? Exista numeroase carti si DVD-uri aparute pe piata care pretind ca se poate lucrand doar cateva minute zilnic.

Cine nu isi doreste un abdomen plat si bine definit? Este posibil sa obtii acea tonifiere intr-un timp atat de scurt? Exista numeroase carti si DVD-uri aparute pe piata care pretind ca se poate lucrand doar cateva minute zilnic.

Vedete precum surorile Kardashian sunt imaginea unor pastile pentru slabit, care ard grasimile indiferent de cat de mult mancam. Dar care este adevarul din spatele publicitatii? Chiar se poate?

Afla care sunt pasii necesari unui abdomen frumos conturat in mai putin de o luna:

1. Dieta

Alimentatia este unul dintre cei mai important pasi catre un abdomen plat si tonifiat. De aceea trebuie sa ai grija ce, cand si cum mananci. Este cunoscut faptul ca proteinele ajuta la cresterea muschilor si la arderea caloriilor. Incearca sa consumi cel putin 50 de grame de proteine zilnic. Alimentele care contin un numar ridicat de proteine sunt pestele, carnea rosie slaba si carnea de curcan.

Consuma cat mai putini carbohidrati si grasimi si renunta la gustarea de seara in favoarea unui fruct sau a unei legume crude.

Sfat: nu te infometa, ci mananca regulat (aproape la aceeasi ora).

2. Exercitiile cardio

Pentru a avea un abdomen cu faimoasele “6 patratele”, exercitiile cardio reprezinta o necesitate. Cele mai comune astfel de exercitii sunt alergatul (in aer liber sau pe banda), ciclismul, bicicleta eliptica, aerobicul si sporturile specifice sezonului rece (alpinismul, schiul, patinajul si snowboard-ul). Toate acestea lucreaza muschii intregului corp, in special muschii picioarelor, spatelui, bratelor si abdomenelor.

Sfat: consuma multa apa in timpul exercitiilor cardio, respira corect si nu uita sa faci pauza pentru a-ti relaxa muschii.

3. Nu uita de abdomene

Abdomenele sunt unele dintre cele mai importante exercitii pentru modelarea taliei deoarece actioneaza asupra fiecarei zone a musculaturii din zona trunchiului. Pentru a executa corect acest tip de exercitiu, stai intinsa pe spate pe o suprafata plana, pune ambele maini dupa ceafa si indoaie usor genunchii. Ridica lent capul si trunchiul catre zona genunchilor si apoi coboara in pozitia initiala.

Nu uita sa incordezi abdomenul, sa tii bratele dupa ceafa si sa respiri corect (inspira adanc in momentul in care ridici trunchiul si expira cand revii la orizontala).

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: