Ziua 13: Alimente de slabit

Ziua 13: Alimente de slabit
Kudika
9 Mai 2011

Exista alimente care ajuta slabirea. Care ar trebui incluse pe orice lista de dieta. Care TREBUIE consumate la dieta pentru ca, intr-un fel sau altul, ajuta.

Exista alimente care ajuta slabirea. Care ar trebui incluse pe orice lista de dieta. Care TREBUIE consumate la dieta pentru ca, intr-un fel sau altul, ajuta.

1. Peste

Se spune ca nu putem manca suficient peste cat sa facem exces. Nu cred ca ar fi nimic rau ca in fiecare seara cina sa contina peste. Din pacate, mie una nu-mi place chiar asa de mult pestele. Daca m-ar fi indemnat cineva sa mananc ciocolata seara de seara, situatia ar fi cu totul diferita.

2. Mere

Sunt sarace in calorii, satioase si taie pofta de mancare. In plus, merele sunt singurele fructe care pot fi consumate in combinatie cu alte alimente, prin urmare vi le recomand pentru a diversifica salatele de cruditati.

3. Seminte de pin

In primul rand sunt foarte gustoase. Si apoi, contin acid pinoleic care stimuleaza hormonii care inhiba foamea. Numai ca ingrasa, deci trebuie consumate cu masura!

4. Chimen

Se pare ca alaturi de efectul detoxifiant, chimenul inhiba pofta de mancare. Numai ca a manca vreo cinci covrigi plini de chimen nu este solutia! Incercati sa-l adaugati tot in salate.

5. Apa

Despre apa, am tot scris. Va recomand un post din jurnalul meu, publicat in urma cu cateva zile.

6. Supa si ciorba

Trebuie mentionata chiar daca ne aminteste de acele mese insuportabile din copilarie la care trebuia sa mancam si ultima lingura de ciorba inainte sa putem iesi la joaca. Totusi, atat supa cat si ciorba sunt doua mancaruri extrem de utile in slabire. O data pentru ca hidrateaza organismul, apoi pentru ca iti umplu stomacul rapid dar au putine calorii. Si in al treilea rand pentru ca ajuta tranzitul intestinal.

7. Cerealele integrale

Pentru ca stimuleaza tranzitul intestinal detoxificandu-ti organismul. Pentru ca iti ofera un aport energetic constant prin eliberarea treptata de energie si cresterea moderata a glicemiei (deci nu creste mult insulinemia, deci nu te ingrasi :) ). Si pentru ca sunt zuperrrr gustoase.

8. Otet balsamic

Nu stiu altii cum sunt dar eu nu concep salata fara otet balsamic. L-as adauga oricum. Vestea buna insa este ca otetul balsamic pare a stimula arderea grasimilor. Yuhuuuu!!!

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.



Setari Cookie-uri