7 sfaturi pentru mic dejun rapid si sanatos

7 sfaturi pentru mic dejun rapid si sanatos

7 retete in 7 zile pentru o dieta sanatoasa

Un stil de viata sanatos nu poate fi complet daca,din lipsa timpului, ai prins obiceiul sa treci peste micul dejun. Aceasta este cea mai importanta masa a zilei pentru ca, in timpulnotpii, organismul nu primeste nutrieti si daca nu manaci dimineata, metabolismul tau poate incetini simtitor si vei lua in greutate, chiar daca sari peste mese.

Regula de aur a unei greutati normale sunt cele 3 mese pe zi cu doua gustari intre ele. Media zilnica de calorii trebuie sa fie in jur de 2000 pentru femei si 2500-3000 pentru barbati. Aportul poate varia , insa, in functie de activitatea zilnica prestata.

Pentru deliciul tau, noi iti oferim cateva retete inventive, sanatoase si usor de preparat.

1. Budinca din seminte de chia

Pentru a savura acest preparat delicios, trebuie sa il pregatesti de seara si sa il lasi la frigider peste noapte. Nu doar ca este foarte bun la gust dar dureaza si foarte, foarte putin sa il pregatesti.

budinca seminte de chia
foto shutterstock budinca din seminte de chia

Intr-un borcan suficient de mare, trebuie sa pui seminte de chia care sa ocupe o treime dintr-o cana, 2 lingurite de miere si un strop de vanilie, scortisoara sau orice alta aroma preferi apoi acoperi totul cu o cana si jumatate de lapte cu grasime maxim 2%. Daca preferi, il poti inlocui si cu lapte de migdale. Agiti totul foarte bine si bagi amestecul in frigider. Peste noapte, semintele de chia se vor umfla si vor absorbi laptele.

2. Inghetata sanatoasa din iaurt

Cum ti-ai putea incepe mai bine o zi calduroasa de vara decat cu o inghetata sanatoasa si hranitoare? Si aceasta reteta trebuie preparata de seara si pui totul in congelator.

inghetata din iaurt
foto shutterstock inghetata din iaurt

Ai nevoie de iaurt care sa contina cel mult 2% grasime. Fereste-te de cele cu 0% grasime pentru ca au o serie deindulcitori si aditivi nocivi. Taie felii subtiri din fructele tale preferate si pune amestecul in pahare mici, eventual de plastic, pe care le vei baga apoi la congelat iar dimineata te vei bucura de un mic dejun de milioane.

3. Sandwich cu ricotta

Daca nu esti alergica la gluten, atunci iti poti taia doua felii subtiri de paine din faina integrala peste care pui ricotta. Desigur ca poti consuma sandvisul exact asat cum este insa va fi cu siguranta mult mai bun daca pui deasupra cateva picaturi de miere sau bucatele din fructele tale preferate.

sandwich cu ricotta
foto shutterstock sandwich cu branza

Daca nu ai chef de ceva atat de dulce, poti amesteca branza cu putin usturoi, marar sau busuioc.

Vizionare placuta


Kudika
11 Iunie 2014
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri