Cat de mult se mai "poarta" sa primesti flori la prima intalnire?

Comentarii pe articolul "Intalnirea perfecta"

chroma
Trimis de chroma la 17 Mai 2007, ora 09:31
nu sunt singura care considera ca este mult prea desuet pentru zilele noastre sa ma plimb cu un buchet de flori pe strada sau la restaurant, si sa zambeasca cu subinteles cei din jur stiind ca e FIRST DATE.
 
catalinabesliu
Trimis de catalinabesliu la 17 Mai 2007, ora 10:00
intr-adevar e cam desuet.mi s-a intamplat sa primesc flori la prima ,a doa ,a treia si a patra intalnire.au urmat ulterior.mi-a placut in prima faza ,dar deja incepusem sa urasc trandafirii rosii,nu mai era nimic deosebit.mie imi plac mult florile,dar cred k nu trebuie sa se faca exces pentru ca se pierde farmecul momentului cand primim flori.relatia aia florala s-a incheiat repede si acu am gasit opusul.el nu e roman si convingerea lui este k florile se dau la evenimente deosebite pe de-o parte chiar are dreptate,dar sper sa gaseask totusi in timp acel moment deosebit.una peste alta ...cine sa ne mai inteleaga si pe noi femeile?:)
 
lief
Trimis de lief la 17 Mai 2007, ora 10:36
sa stii ca ...asa e !eu cam asa am patit cu cineva care nu ma suna prea des,si pe urma am intalnit o pers care ma suna de 7 ori pe zi !:) fii atent la ce-ti doresti!florile...n-au ce rau sa faca,sunt binevenite oricand!din pacate,cred ca putini baieti vin cu flori la prima (sau de la prima) intalnire in zilele noastre
 
chroma
Trimis de chroma la 17 Mai 2007, ora 10:48
yak!!trandafiri rosii???cata lipsa de imaginatie.o panseluta sau un fir de trifoi daca ar avea inspiratie sa aduca, ar creste in ochii mei cu mult mai mult decat clisee rasuflate
 
moonlight
Trimis de moonlight la 17 Mai 2007, ora 10:53
Florile un cliseu rasuflat? doar nu ati vrea bijuterii si blanuri :)))))) Cred ca un barbat care aduce flori demonstreaza ca respecta femeia cu care iese, ca ii arata consideratie. Este un gest frumos,pe care prietenul meu il face constant, desi a trecut destul de mult timp de cand iesim impreuna. Sa nu ajungeti sa va plangeti ca nu primiti niciodata nimic, atunci veti regreta florile de la primele intalniri...
 
chroma
Trimis de chroma la 17 Mai 2007, ora 11:15
da, e foarte rasuflat!asa cum si daca mi-ar deschide portiera masinii, m-as simti handicapata, oricat de galant se vrea a fi gestul.asta e.unele femei prefera sa tina volanul, nu sa stea in dreapta.daca vrem egalitate, sa fie si fara unele dulcegarii desprinse din scortoasele manuale de bune maniere.
 
kristincik
Trimis de kristincik la 17 Mai 2007, ora 14:22
eu cred ca daca mi=ar deschide usa masinii, m-as indragosti pe loc!
 
catalinabesliu
Trimis de catalinabesliu la 17 Mai 2007, ora 15:05
da,e magulitor sa ti se deschida usa la masina,dar am evitat galanteriile astea dandu-i de inteles k e suficient sa coboare sa ma astepte langa masina.oricum nu m-am apukt sa-i trasez sarcini,pur si simplu s-a prins si a inteles cum trebuie sa reactioneze.
 
moonlight
Trimis de moonlight la 17 Mai 2007, ora 15:33
Ma rog, fiecare cu parerea ei. Dar defeminizarea asta extrema la care se supun femeile "moderne" doar pentru a fi egale cu barbatii... of, of, cat de gresit este inteles feminismul. Egalitatea ar trebui sa o demonstram in munca, acolo e important sa aratam ca suntem capabile de aceleasi lucruri cu ei. Gesturile acestea, de a deschide usa unei femei, sau de a-i aduce flori, sunt semne de educatie. Oare sa prefere femeile secolului XXI magarii? lucrul asta se intampla numai in Romania, dupa cate observ. In strainatate este de neconceput ca o femeie sa critice un barbat tocmai pentru ca face asemenea gesturi...
 
moonlight
Trimis de moonlight la 17 Mai 2007, ora 15:36
Kromma... "scortoasele manuale de bune maniere", asa cum le numesti tu, sunt bune pentru a invata cum sa te comporti in societate. pariez ca esti una dintre acele persoane care are prostul obicei sa raspunda la mobil in timpul unui spectacol de teatru, sau sa vorbeasca tare povestindu-si viata intr-un autobuz supra-aglomerat. Imi cer scuze daca nu e cazul, si de asemenea imi cer scuze daca nu ai mai mult de 17 ani, pentru ca acest mod de gandire este incredibil de pueril.
 
lief
Trimis de lief la 17 Mai 2007, ora 15:42
bravo moonlight ! nu in asta sta emanciparea femeii,raman totusi gesturi nescrise sau scrise prin care un barbat arata ca stie sa se poarte cu o femeie!nu stiu ce alte gesturi ar fi totusi de apreciat la un barbat daca nu acestea...fiecare ceea ce-si doreste
 
lief
Trimis de lief la 17 Mai 2007, ora 15:43
ah,si dup-aia se vaita ca barbatii-s porci si dobitoci,dupa ce ii critica pentru aceste gesturi
 
lief
Trimis de lief la 17 Mai 2007, ora 15:45
demult am intalnit un baiat caruia ii era rusine sa-mi aduca flori- motivul :pentru ca intalnise in trecut o asa presupusa domnisoara moderna care a ras de el cand i-a adus o floare!d-asta se strica bunele maniere ale barbatilor cu timpul
 
chroma
Trimis de chroma la 17 Mai 2007, ora 15:58
Come on, moonlight!Generatia celor de 20-30 de ani, din care fac parte, nu practica gesturi d-astea demodate tocmai pt ca au inteles ca se poate trata cu respect o femeie si fara sa o inece cu flori si mai stiu eu cu ce gesturi gretoase.Vrei sa spui ca un tip e MAGAR daca indrazneste sa apara la prima intalnire fara trandafir rosu in dinti, de exemplu?Aaa, ca te impesioneaza pe tine e altceva.Dar iti spun sigur ca sunt o gramada care dau dovada de educatie si bun simt si fara sa apeleze la gesturi inutile de genul celor de mai sus.Te-ai gandit ca poate multi aproape ca iti "intind covor inainte" doar ca sa impresioneze, pt ca apoi sa se dovedeasca a fi un imbecil?Dar hei, deja e prea tarziu, pt ca te-a dat gata cu galanteriile...
 
moonlight
Trimis de moonlight la 17 Mai 2007, ora 16:21
N-am spus asta, in nici un caz. Am 24 de ani, nu sunt nici eu exagerata, nu ma da pe spate orice tip care vine cu un trandafir la prima intalnire. Dar de la asa ceva pana la a considera ca aceste gesturi sunt desuete, este cale lunga. Apreciez un barbat care stie cum sa trateze o femeie, si da, gesturile astea isi au rolul lor. Mai intai, o femeie trebuie sa se respecte pe sine, altfel nu va fi respectata. Si respectul trebuie sa stii cum sa il ceri. Ok, tu treci peste anumite lucruri, pentru ca te consideri o feminista (desi din punctul meu de vedere, intelegi gresit termenul). Ipotetic vorbind, te casatoresti cu el, si te trezesti dupa cativa ani ca nu mai are minimum de respect sa iti aduca o floare de ziua ta sau sa isi stranga sosetele de sub pat. Si atunci o sa te plangi ca nu mai are bun simt... Cum il cresti, asa il ai. Dar daca barbatul vine cu cei 7 ani de acasa, si iti arata ca te respecta prin asemenea mici gesturi, care nu sunt chiar atat de inutile pe cat crezi, de ce sa il dezobisnuiesti? De ce sa il transformi tu intr-un magar? Pentru ca inevitabil se va intampla asta, daca tu nu ii vei aprecia aceste atentii, atunci el va intelege ca nu ai nevoie de fapt de ajutorul lui. Am observat asta, si chiar am facut un sondaj printre prieteni; barbatii sunt mai speciali :P
 
chroma
Trimis de chroma la 18 Mai 2007, ora 09:34
Iti inteleg punctul de vedere. Mai putin cazul acela ipotetic.Adica, tu crezi ca faptul ca are grija de micile atentii la inceput, iti da vreo garantie ca va fi gentil o viata intreaga? sau situatia inversa- daca nu are grija sa ma imbujoreze cu flori sau sa ma scuteasca pe vulnerabila de mine sa-mi deschid o amarata de portiera, asta inseamna ca este si va fi din ce in ce mai lipsit de respect?.Pardon.Da, am primit si eu flori, si inca foarte frumoase, dar pt asta n-a crescut in ochii mei cu nimic.Si nici n-am putut sa NU observ cu cata falsa obedienta fata de regulile bunelor maniere se ofera florile in ziua de azi.Let's just drop this subject!P.S.Tot 24 (jumate) de ani am si eu, si in cei 7 ani de relatie cu partenerul meu, n-am acceptat sa ofere nimicuri d-astea doar pt ca asa cere eticheta.Originalitatea e mai pretioasa.Cat despre respect, va urez tuturor sa aveti parte asa cum am eu.Si cand te gandesti ca nici macar nu-s feminista... ;)
 
kristincik
Trimis de kristincik la 18 Mai 2007, ora 17:57
:)
 
mihaela_vasile2000
Trimis de mihaela_vasile2000 la 19 Mai 2007, ora 01:38
Flori la prima intalnire?
Fascinant subiect! Sunt emotionata toata. Ceva mai neinteresant cam greu de gasit. Si daca primesti flori la prima intalnire conteaza? Si daca nu primesti conteaza? In naivitatea mea credeam sa relatia dintre un barbat si o femeie este atat de complexa incat asta nu inseamna nimic. Dar acum am vazut lumina de la capatul tunelului si m-am luminat faza cu florile este vitala. Omul cat traieste invata.
 
petite_ame_20
Trimis de petite_ame_20 la 19 Mai 2007, ora 11:01
e ciudat...intotdeauna am zis ca ma voi casatori cu baiatul care imi va aduce flori de la prima intalnire..acum nu mai sunt cu el..dar totusi conteaza florile...e un gest sensibil pe care putini baieti il mai fac ..si intr.adevevar nu e nevoie sa fie un buchet impresionant..ultima oara cand am primit flori erau furate din curtea unui camin;)) nu as fi crezut niciodata daca nu treceam intamplator prin fata lui sa vad ca erau exact aceleasi flori,care de altfel nici nu se gaseau in florarii.a fost dragut...nimeni nu a mai furat flori petru mine:)..sunt frumoase florile dar nu sunt un criteriu de a selecta baietii...
 
georgyana_mirela2007
Trimis de georgyana_mirela2007 la 19 Mai 2007, ora 13:47
desi pare ciudat mai exista baieti care intr-adevar aduc flori la prima intalnire,este un gest foarte frumos.Asa mi s a intamplat cu actualul meu prieten.A fost singura persoana care mi a adus flori la prima intalnire.Nu trebuie niciodata sa alegem o persoana numai pentru ca ne a adus flori este un mic detaliu care conteaza .
 
gionson
Trimis de gionson la 19 Mai 2007, ora 14:29
Hop si eu!Ma bucur sa aflu ca sunt multi tineri-fete, baieti-care respecta "manierele elegante" ca pe vremea mea...Stiati? dupa venirea comunistilor nu aveam voie sa purtam cravate sau palarii.Trebuia sa purtam basti de tractoristi si pulovere cu maneci suflecate.Proful meu de franceza isi scotea palaria cand eu,simplu liceean,il salutam.N-am inteles decat mai tarziu cand,intr-o sedinta U.T.M. pe scoala a spus :" o fi Moscova centrul politic,dar Moscova fara Paris nu face doi bani."Era aproape de pensie si a facut 2 ani parnae.De atunci imi scot palaria,sapca,caciula cand salut pe cineva.Este unul din multele gesturi de educatie.Ca tinerii de azi considera (nu toti,dar multi)ca bunele maniere sunt depasite,va rog sa ma credeti este vina celor 70 de ani de lipsa de educatie.Scoala,scoala,scoala...
 
marketer
Trimis de marketer la 19 Mai 2007, ora 21:30
Domnule Gionson, RESPECT! Ati pus punctul pe i cu comentariul dvs. Intradevar, oamenii tineri de astazi (si nu numai ei, din pacate) sunt usor pierduti, debusolati de avalansa de 'cultura americana', daca pot sa-i spun asa. Constat cu tristete cata paguba ne-a adus noua, ca societate, cei 70 de ani de care pomeneati, urmati de cei aproape 20 de 'libertate' gresit inteleasa. Sper, pentru binele acestui popor, ca va regasi valorile profund UMANE, de respect pentru aproapele - si asa trebuie intelese 'bunele maniere' -, cat de curand. Altfel, suntem sortiti sa ramanem o natie de 'salbatici', intr-un loc unde o simpla plimbare pe strada - cu masina sau pe jos - poate deveni sau periculoasa, sau o sursa de profunda surprindere si indignare.
 
babe0623
Trimis de babe0623 la 19 Mai 2007, ora 23:25
moonlight..nu scrie nicaieri k copilele d 17 ani gandesc asa..nu e primul comm d genul p acest site..acest lucru a fost spus si d alte persoane..scria undeva k aici au voie doar persoanele peste 30 ani?si nu am vzt eu?sa ii zic si mamei sa isi faca cont?ai uitat cum gandeai la 17 ani?sau d c atatea comentarii legate d varsta..
 
catalinabesliu
Trimis de catalinabesliu la 20 Mai 2007, ora 11:54
DOMNUL GIONSON ARE MARE DREPTATE,CONTEAZA MULT MANIERELE SI SUNT ADMIRABILE,DAR PROBLEMA ESTE CA TRAIM INTR-O SOCIETATE CARE INCEARCA SA LE RESPINGA PENTRU A NE SIMTI COOL ,SUNTEM PREA OCUPATI SA FACEM BANI DECAT SA NE MAI COMPORTAM CA IN "BELLE EPOQUE".SI A PRO POS DE FLORI E FRUMOS SA LE PRIMESTI,DAR FARA EXCESE.E FRUMOS SA TI SE SARUTE MANA ,INSA DOAR BARBATII TRECUTI DE 30 DE ANI MAI STIU SA FACA ASTA.SUNT BARBATI CARORA LE STA SA FACA ASTA SI UNORA CARORA NU LE STA DE LOC .PUR SI SIMPLU FATA LOR SPUNE ALTCEVA ,DESI PE GURA SCOT "SARUT MANA".DECI, CONTEAZA MULT ATITUDINE IDEE PE CARE O SUSTIN SI IN OFERIREA UNEI FLORI.CONTEAZA K CEL KRE O DA SA STIE SA
O OFERE SI SA FIE DIN SUFLET ,NU PENTRU CA STIE EL CA DA BINE SI PENTRU CA ASA CERE ETICHETA.
 
moonlight
Trimis de moonlight la 20 Mai 2007, ora 15:13
ralukiushan... am generalizat. Intr-adevar, sunt si persoane trecute mult de 17 ani care gandesc asa :P. Dar anyways, fiecare cu modul ei de a vedea lucrurile. Problema se pune ca in ziua de azi bunele maniere nu mai sunt absolut deloc apreciate. Nu cred ca sunt eu depasita... totul depinde de educatia primita in familie. Dar fiecare e liber sa gandeasca cum vrea, atata timp cat modul lui/ei de comportament nu deranjeaza pe cei din jur, nu?
 
babe0623
Trimis de babe0623 la 20 Mai 2007, ora 15:43
da..iti dau dreptate..eu nu consider k bunele maniere sunt depasite..mie imi citea mama din codul bunelor maniere cand eram mica..si in general nu ma deranjeaza opiniile celor din jur..deoarece fiecare e liber sa gandeasca si sa s poarte cum vrea..dar p acest site am observat k sunt lasate balta persoanele care nu au un vocabular elevat sau care au varsta d 15-17 ani..si nu mi s pare un lucru ok..pt k un copil d 17 ani, comunicand cu persoane mai mari decat el poate invata o gramada d lucruri bune...
 
kristincik
Trimis de kristincik la 21 Mai 2007, ora 10:04
eu cred ca daca as avea de ales dintre un baiat care aduce flori la prima intilnire si unul care vine cu ciocolata in buzunar special pentru mine, l-as alege pe cel cu ciocolata! E nevoie sa comentez de ce? Chiar daca si florile sunt un subiect frumos pentru prima intilnire!
 
lief
Trimis de lief la 21 Mai 2007, ora 13:34
aha, kristincik ,daca nu flori,ciocolata,ceva sa aiba :)!cum ramane cu gestu conteaza ?:)
 
lief
Trimis de lief la 21 Mai 2007, ora 13:35
pe cel cu mana-n buzunar l-ai alege cumva ?
 
mih07
Trimis de mih07 la 21 Mai 2007, ora 14:48
De ce trebuie sa dea ceva? Fara sa dea nu se poate? Am vazut intr-un film o fata care i-a trimis flori unui baiat si asta mi s-a parut ceva impresionant pentru ca iese din tipare. Trebuie sa traim dupa tipare impuse de societate sau dupa cum simtim. Un gest nu este mai impresionant daca vin ce simtiti decat daca vine din tipare si asa da bine. Este calea batuta cea mai sigura si unica? Turma sa traiesca!!! De ce sa fim altfel? De ce sa fim spontani si sa folosim imaginatia?
 
chroma
Trimis de chroma la 21 Mai 2007, ora 15:09
mih07 esti de-al(a) meu(mea).traiasca originalitatea!!!
 
babe0623
Trimis de babe0623 la 21 Mai 2007, ora 16:13
eu cred k faza cu florile nu trebuie luata ca tipar..e frumos..dar nu obligatoriu..si kristincik ...poate o sa il alegi si p cel "cu mana`n buzunar", pt k o sa t atraga ceva din caracterul lui, mai mult decat florile sau ciocolata altora.nu stim niciodata c n rezerva viata..si nu cred k e cazul sa n luam dupa tipare..c e in afara tiparului parca e mai atractiv..
 
kristincik
Trimis de kristincik la 22 Mai 2007, ora 10:06
sa nu credeti ca nu sunt de acord cu voi in legatura cu "cei cu mina in buzunar"! Uneori un baiat iti poate oferi atita iubire si atentie, ca nu simti lipsa unor intilniri cu flori (sau cu ciocolata). Am spus ca il voi alege pe cel cu ciocolata, pentru ca florile se ofilesc, sau tre sa ai grija sa le pui in apa. sau le pui undeva si uiti de ele... si oricum e ofilesc! ciocolata insa o maninci, si te mai imparti si cu dinsul, si bucuria e mai mare parca. Sau poate este doar impresia mea...
 
kristincik
Trimis de kristincik la 22 Mai 2007, ora 10:10
odata, una dintre prietenele mele a iesit la un first date cu un baiat. a anulat distractia la un club disco si a spus ca vine mai tirziu, si ca noi, celelalte citeva fete sa ne distram in continuare, pentru ca ea se retine. dupa o ora ma suna pe mobil si ma roaga sa las clubul si sa vin urgent pentru ca a patit ceva rusinos! si a spus ca daca pot, sa iau si io un baiat, ca sa nu cumva sa imi fie si mie rusine. M-am dus intr-un suflet la ea. Mi-a intins un buchet mare de flori si mi-a spus: poti sa le tii tu, pentru ca mie nu imi este comod sa merg cu flori pe strada?
 
gionson
Trimis de gionson la 22 Mai 2007, ora 12:37
Intre fori si femei este o mare asemanare.Gingasie,parfum,poezie...Desigur depinde si despre ce flori este vorba:ciulini,maracini,urzici,buruieni otravitoare.Asa se explica comentariile de mai sus.
 
lief
Trimis de lief la 24 Mai 2007, ora 12:20
de condus acasa ce o sa spuneti ??nici asta nu se mai poarta ?e bine sa te lase-n drum,si sa te intorci singura ??
 
mih07
Trimis de mih07 la 24 Mai 2007, ora 15:10
Condusul acasa la prima intalnire eventual cu un necunoscut pe care il cunosti pe internet sau intr-un club sau nu stiu care alt loc de genul asta. Crezi ca poate sa fie o ideea buna?
 
kristincik
Trimis de kristincik la 24 Mai 2007, ora 15:48
Eu cred ca nu ai sa oesi la intilnire cu un necunoscut de pe internet chiar din prima zi de stat on/line! iar chiar daca da - ce e rau in faptul ca te va mai si conduce acasa? chiar daca nu se termina seara cu un sarut, macar nu se termina cu o sperietura pe care aveai sa o trai daca aveai sa te duci acasa singura, noaptea, pe drumul intunecat.
 
mih07
Trimis de mih07 la 25 Mai 2007, ora 15:38
Si cat de bine poti sa cunosti pe cineva on-line? Unde ideea este ca fiecare este asa cum vrea si nu cum este in realitate. Si daca umbli noaptea cu un necunoscut cat poate sa fie de sigur in comporatie cu toti ceilalti oameni cu care te intalnesti tot necunoscuti? Si cu un necunoscut cred ca ai risti sa te intalnesti noapte cand poti sa te intalnesti ziua. Daca vrei sa risti nu pe poate opri nimeni. Si o prima intalnire nu presupune ca va fi si alta si poate ca vrei sa te protejezi in eventualitatea ca vrei sa scapi de nu stiu ce obsedat si nu vrei sa stii unde stai. Si in plus nu orice prima intalnire trebuie sa fie ceva minunat ci poate sa fie ceva chiar penibil.
 
lief
Trimis de lief la 28 Mai 2007, ora 10:41
pai daca nu iti place te retragi,mai ales daca nu capeti increderea in el,care pe net dealtfel nu se capata oricat ai discuta,sa fim seriosi,doar fata in fata !si daca te intelegi bine si stai pana tarziu,de ce sa nu te conduca??macar pana prin apropierea blocului,nu chiar pan la usa ,ca doar nu te-o urmari in fata blocului zi de zi dupa :)
 
gionson
Trimis de gionson la 28 Mai 2007, ora 16:32
Si daca vii cu flori,ghirlande,vii cu chitara,cu scara de matase si urci pana la etajul noua...,ai ocazia sa te arunci de acolo;ca sa demonstrezi,ce?"...La castelul dinspre mare/Sta copila cea de crai./Fundul marii,fundul marii/Fura chipul ei balai.//Spre castel ochii vre-o data/ N-am intors si totus plang/Fundul marii,fundul marii/Ma atrage in adanc//..."
 
kristincik
Trimis de kristincik la 29 Mai 2007, ora 10:10
gionson, esti indragostit cumva?
 
lief
Trimis de lief la 29 Mai 2007, ora 10:21
dar nu e nevoie de atata sacrificiu,scari de matase ,etc ,bla bla,eu ma refer la pur si simplu o dovada de respect si buna purtare, sunt destule micile gesturi care exprima asta,cum ar fi o floare ,sau sa tii usa cuiva!sa nu exageram,nu e greu sa fii politicos
 
gionson
Trimis de gionson la 29 Mai 2007, ora 12:42
Din pacate nu mai pot(psihic) sa fiu indragostit.Relatia cu soti mea are alti parametri,mult mai inalti...varsta e de vina...Deci nu era-_mai sus-vorba de mune ci de tanarul de 19 ani care s-a auncat de la et. noua.Bine-nteles ca versurile din ghilimele nu sunt ale mele.Nu este nevoie sa spun cine este autorul ci doar ca sensibilitatea sufleteasca,acordata unei persoane trbuie sa aiba discernamant.Bine-nteles ca si pe mine,in tinerete ,ma fura peisajul.Astazi,dupa ani de convietuire ,multumesc Domnului ca am avut cinstea sa-mi intalnesc jumatatea.Concluzia,vreau sa zic, se poate trage numai dupa un numar de ani...Atunci si nici atunci.Bietul tanar...,ma uramreste starea lui emotionala urcata pana la etajul noua.
 
DarKLoRd
Trimis de DarKLoRd la 20 Iunie 2007, ora 08:37
florile i le duci acasa sa le puna in vaza lu nevastata nu la o fata la prima intalnire dupaia sa se care cu ele prin orash parerea mea . Yo dak as fi fata si as primi flori cred si dupaia sa merem in orash cred ca l-as incinera :))
 
DarKLoRd
Trimis de DarKLoRd la 20 Iunie 2007, ora 08:41
Asta cu condusul acas chiar e bine frate trebuie nu e vorba ca vrei sa o cuceresti sau nu dar e grea in viatza in bucuresti noaptea grea de tot aku depinde unde stai ca dak stai langa casa poporului slabe sperantze nu ai probleme dar crangasi militari sa numai vorbim de pantelimon regie sau colentina ca acolo o fata singura are 30% sa scape fara probleme :P nici cu tine nu e ashea usor . KiSs ALL gIrLs
 
catalinabesliu
Trimis de catalinabesliu la 20 Iunie 2007, ora 17:55
hai k esti tare de tot::)