5 miscari noi pentru anul 2012

5 miscari noi pentru anul 2012
Kudika
30 Ianuarie 2012

Inca putin si vine primavara, moment in care vom arunca toate hainele groase intr-un colt uitat al sifonierului, vom scoate la iveala hainutele colorate, rochitele si bluzitele din materiale lejere. Corpul nostru va fi expus si de aceea ar fi cazul sa ne apucam din timp de ingrijirea acestuia.

Tonusul muscular se obtine destul de repede daca mergi de cel putin 2-3 ori pe saptamana la antrenament.

4. Fitball

Fitball este un sport care incepe sa devina popular si la noi. Acesta are ca accesoriu principal o minge de dimensiuni mari. Din cauza faptului ca exercitiile se lucreaza pe minge, corpul este destul de instabil, programul de fitball lucrand foarte multe grupe musculare, in special cele lombare si abdominal.

Exercitiile de fitball sunt benefice nu doar pentru obtinerea tonusului muscular, acestea fiind utile pentru rezolvarea numeroaselor probleme terapeutice, cum ar fi corectarea posturii si a coloanei vertebrale sau prevenirea aparitiei osteoporozei.

5. Zumba Dance

Zumba Dance este un program distractiv si intens, care te ajuta sa arzi calorii si sa definesti forma corpului. Acesta a aparut in anul 2001 si de curand a fost introdus si in salile de aerobic de la noi din tara.

Acest tip de exercitii combina muzica internationala cu fitnessul si, pe langa faptul ca tonifiaza corpul, te invata sa dansezi pe ritmuri exotice sau de hip hop.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri