4 alimente pentru buna ta dispozitie

4 alimente pentru buna ta dispozitie

Alimente minune care te ajuta sa treci cu bine de sezonul rece!

3. Cerealele integrale

alimente bunefoto: Joshua Resnick, Shutterstock

Acestea sunt bogate in vitaminele B, unul dintre cele mai importante grupuri de nutrienti pentru sanatatea neurologica pe termen scurt si lung. Vitamina B1 transforma glucoza in energie. Atunci cand este insuficienta, poate aparea senzatia de oboseala si iar concentrarea si performanta mentala generala scad. Vitamina B3 imbunatateste memoria in timp ce vitaminele B6 si B12 sunt nutrienti incredibil de importanti pentru sanatatea mintala. Combinate impreuna cu acid folic, B12 pot reduce nivelurile unui aminoacid numit homocisteina, care poate provoca leziuni ale creierului si sistemului cardiovascular.

4. Legumele verzi

alimente sanatoasefoto: Daxiao Productions, Shutterstock

Legumele verzi sunt bogate in magneziu. Aceasta substanta magica este implicata in nici mai mult nici mai putin de peste 1000 de reactii chimice din organism. O alta contributii extrem de importante la sanatatea noastra aduse de legumele verzi este reprezentata de ajutorul pretios pe care il aduce la relaxarea muschilor si a sistemului nervos. Pentru a te bucura din plin de puterile magice ale acestora, incearca sa inlcuzi macar o tip de legume verzi la una dintre mesele principale ale zilei. Rezultatele pozitive nu vor intarzia sa isi faca aparitia.

Foto prima pagina: 5 second Studio, Shutterstock

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri