Kudika
13 Iunie 2014

Alege sa consumi zilnic legume si verdeturi pentru un organism sanatos, un tonus excelent si o frumusete care nu paleste niciodata!

Hai sa vorbim un pic despre frumusete si despre cum putem sa contribuim la mentinerea ei in mod natural lasand la o parte interventiile chirurgicale atat de folosite in ziua de astazi.

Bineinteles ca este mai usor sa apelezi la bisturiu decat sa incerci sa schimbi ceva in viata ta. Schimbarile sunt de cele mai multe ori dificile chiar daca sunt ele benefice sau ni le dorim cu adevarat.
Un stil de viata nu se schimba peste noapte, iar in cazul in care se intampla acest lucru este un fel de "apa de ploaie", mai exact, nu dureaza foarte mult si nu poate fi considerat o schimbare.

O sa vorbim astazi despre legume, despre beneficiile lor si despre cum ne poate juta sa ne mentinem frumusetea tineretii.

Spanacul

foto: spanac proaspat, Shutterstock

Consumul legumelor verzi si a spanacului in mod deosebit aduce numeroase beneficii organismului nostru. Un consum regulat de salata de spanac poate face minuni pentru sanatatea nostra datorita continutului de fier, zeaxantina si luteina, substante natural care contribuie la sanatatea ochilor. Fierul pe care il regasim in spanac contribuie la aspectul sanatos al pielii noastre.

Kale

foto: kale, Shutterstock

O leguma care nu este foarte cunoscuta la noi in tara, dar o legume cu o multime de beneficii pentru organismal nostru. O portie de kale ofera organismului uman aportul necesar de Vitamina K, vitamina care ajuta la prevenirea osteoporozei si a bolilor de inima. Mai mult de atat, contribuie la aspectul sanatos al pielii oferindu-i stralucirea naturala.

Varza rosie

foto: varza rosie, Shutterstock

Varza rosie are un gust dulceag si un aspect mult mai placut decat cea alba. Aceasta leguma este bogata in minerale necesare organismului uman ce transmit frumusete din interior catre exterior. De asemenea, varza rosie contine o cantitate mare de iod si sulf ce contribuie la o detoxifiere perfecta in orice moment. Se poate consuma atat cruda sub forma de salata cat si fiarta si gatita in diferite moduri. Contribuie si la pierderea in greutate.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: