Setari Cookie-uri

ZALANDO LANSEAZĂ UN PARTENERIAT CU RINA SAWAYAMA, NOUL AMBASADOR AL CATEGORIEI DESIGNER

Zalando prezintă o nouă campanie dedicată categoriei Designer, alături de Rina Sawayama, în calitate de ambasador pentru 2024

Zalando, una dintre cele mai importante platforme online de fashion și lifestyle din Europa, continuă să își concentreze eforturile asupra categoriei Designer prin noul parteneriat cu actrița, modelul și cântăreața Rina Sawayama, în calitate de ambasador pentru 2024. Stilul Rinei și modul în care aceasta își exprimă personalitatea și creativitatea prin modă dezvăluie un simț al individualității ce rezonează cu un public divers. Abordarea sa îndrăzneață asupra modei reflectă viziunea ei creativă și, totodată, importanța autenticității, incluziunii și a depășirii limitelor, toate acestea reprezentând valori cheie pentru Zalando.

Parteneriatul va explora momente cheie din lumea modei pe parcursul întregului an, prin intermediul unei colaborări ce va prezenta Zalando Designer drept o destinație dedicată noii generații de consumatori de lux, oferind o experiență de cumpărături inedită și o sursă de inspirație.

Citește și:

Lansarea parteneriatului este marcată printr-o campanie fotografiată și regizată de cunoscuta fotografă de modă Carlijn Jacobs, cu un styling realizat de Georgia Pendlebury, acestea reușind să surprindă personalitatea multifațetată a Rinei dintr-o perspectivă unică. Conceptul campaniei este inspirat de juxtapunerea diferitelor personalități, uneori introvertite sau extrovertite, luminoase sau întunecate, creând astfel un spațiu în care Rina prezintă diferite versiuni ale propriei identități. Printr-o combinație de elemente creative și culturale, Rina își dezvăluie în cadrul campaniei întreaga personalitate, într-un plan ce navighează între realitate și fantezie.

Rina Sawayama spune:

Sunt încântată să colaborez cu Zalando în calitate de nou ambasador pentru categoria Designer. Moda a jucat și continuă să joace un rol esențial în viața mea, ca formă de exprimare a personalității, astfel că acest parteneriat a venit ca o potrivire naturală. În cadrul campaniei am avut ocazia să lucrez îndeaproape cu o echipă creativă formată din femei, ceea ce mi-a oferit libertatea de a prezenta publicului diferitele laturi ale personalității mele. Sunt încântată să colaborez cu un brand în ale cărui viziune și valori  regăsesc și aștept cu nerăbdare să văd ce aduce anul.”

Citește și:

Campania marchează, de asemenea, lansarea unei noi experiențe îmbunătățite pentru categoria Zalando Designer: un spațiu elevat ce oferă o perspectivă și o sursă de inspirație nouă. Reprezentând departamentul de lux al platformei digitale Zalando, noua destinație Designer oferă atât branduri consacrate, cât și emergente, cu un conținut captivant, care îi inspiră pe consumatori să exploreze și să își exprime autenticitatea prin modă.

Lena-Sophie Röper, director Designer & Luxury la Zalando spune:

Suntem încântați să colaborăm cu Rina Sawayama, care împărtășește aceeași viziune asupra autenticității exprimate prin modă. Pe lângă lansarea acestui parteneriat, vom continua să consolidăm poziția deținută de Zalando în categoria Designer, transformând experiența din cadrul platformei în destinația preferată a noii generații de consumatori de lux.”

Citește și:

#RinaSawayamaxZalando

@Zalando


Kudika
25 Ianuarie 2024
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.