Setari Cookie-uri

Advertorial Găsește-ți pe cineva care se uită la tine cum se uită bucureștenii la copanul KFC de la metrou

Pe vremuri, Gara de Nord era locul unde se înfiripau relații, se făceau declarații de iubire și îmbrățișările erau mai lungi decât timpul de așteptare a trenurilor.

E un context care s-a disipat odată cu trecerea timpului și dezvoltarea curselor aeriene către tot felul de destinații interne sau exotice. Rar mai vezi scene romantice în gară în zilele noastre. Naturalețea și simplitatea dorului din ochii noștri trece astăzi prin lentila camerelor video de pe telefoanele mobile.

Și totuși, zilele astea mi-a fost dat să retrăiesc melancolia clipelor acelea naturale cu priviri fixe și zâmbet pe buze, în același timp cu marcarea momentului printr-o fotografie. Ironic, tot într-un context cu șine și trenuri. Dar nu la gară, ci la metrou. Unde zeci de bucureșteni din metroul cu care călătoream fixaseră cu privirea și zâmbeau către o hartă, în timp ce o fotografiau. De curiozitate, m-am uitat și eu spre ce priveau ei. Spre norocul meu, am picat la rândul meu în plasa hărții metroului. Pentru că, în mijlocul ei, printre toate liniile colorate și numele de stații, o magistrală avea formă de copan KFC. Și ea a fost mereu acolo.

Magistrala Poftei pare cunoscută

Și chiar este. Pentru că nu-i prima oară când o vezi la metrou. Anul trecut, KFC a lansat campania în parteneriat cu Metrorex și, timp de o lună, a pus pofta de pui gătit #pebune pe hartă. Călătorii de la metrou au avut ocazia să transforme copanul din hartă într-unul real dacă intrau pe landing page-ul campaniei și fotografiau orice hartă a metroului. Participarea la campanie le aducea zilnic vouchere de 20% reducere la orice produs sau vouchere pentru un produs KFC.

Succesul a fost garantat, campania numărând zeci de mii de scanări ale hărții metroului, iar voucherele de reducere s-au epuizat înainte de sfârșitul campaniei.

Aceeași Magistrala Poftei, dar totuși diferită.

Un nou an, o nouă tură de Magistrala Poftei lansată de KFC. Doar că de data aceasta, vorbim de tura copanului. Mai precis, cei mai pofticioși dintre călători vor avea șansa să câștige un Bucket de la KFC dacă parcurg cu metroul tot copanul din hartă, adică toate cele 16 stații. Pașii sunt similari cu cei de anul trecut: intri pe landing page-ul campaniei, fotografiezi orice hartă a metroului și primești un voucher de 20% reducere sau un voucher de produs. Dacă lași pofta să te conducă, poți continua cursa cu metroul și face turul întreg al copanului din hartă. Turul e complet atunci când te-ai întors în stația din care ai pornit și ai apăsat butonul „AM AJUNS” din landing page. Dacă reușești asta, primești unul din cele 300 de American Buckets de la KFC.

Oriunde te uiți, vezi doar copanul

Cam asta se întâmplă odată ce ai văzut copanul din hartă pentru prima oară. Nu te mai poți uita la magistralele alea cu alți ochi. Iar KFC știe că e o coincidență prea mare și încât să nu-ți fie pusă în evidență peste tot.

De aceea, campaniei i s-a adăugat un plus de autenticitate, fiind comunicată în mediul online prin vocea actriței Isabela Neamțu, faimoasa voce de la metrou care anunță stațiile.

https://www.youtube.com/shorts/UShm2s6f5WI

Pofta și premiul

Pofta ia multe forme. Pentru cei mai mari fani KFC, ea nu e neglijată niciodată. Pentru alții, ea apare doar din când în când. Este influențată de zi, de loc, de starea de moment și multe altele. Iar KFC s-a gândit la toate și are un premiu pentru fiecare.

Dacă pofta e mare și premiul e mare. KFC pune la bătaie 300 de American Buckets pentru pofticioșii care reușesc să facă întreg turul copanului, adică 16 stații de metrou. Cine pleacă primul la plimbare, câștigă un premiu cât un Bucket de mare. Pe scurt, câștigă primii 300 de participanți care fac turul copanului.

În schimb, dacă vrei doar să îți faci pofta de KFC că n-ai mai mâncat de mult sau, pur și simplu, vrei să experimentezi Magistrala Poftei, poți doar să intri pe landing page-ul campaniei și să fotografiezi copanul din harta metroului. Primești pentru asta un un voucher de 20% reducere la orice produs KFC sau un voucher pentru un Zinger® / Fillet® Burger. Ce e bine să știi e că poți câștiga câte unul din cele două vouchere zilnic, dacă mai fotografiezi copanul încă o dată.

Nu uita să-ți salvezi voucher-ele pe telefon sau pe mail. Pentru a-ți revendica premiul, e nevoie să le prezinți în orice restaurant KFC, cu excepția celor din benzinăriile partenere.

O campanie care nu se uită

E greu să întorci privirea de la o asemenea campanie. E exemplul ăla pur că deși sunt atât de multe încât îți instalezi ad-blockers, n-are cum să nu-ți placă reclamele. Iar asta e una de care te îndrăgostești și rămâne cu tine pentru totdeauna. Într-un fel, e o relație de lungă durată dintre tine și copanul din hartă.


Kudika
4 Aprilie 2024
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.