București, 22 decembrie 2023 – Sub sloganul „Iubești Crăciunul? Trăiește-l dăruind”, Kaufland România a desfășurat în luna decembrie mai multe acțiuni pentru a susține comunitățile locale și a aduce spiritul sărbătorilor în rândul categoriilor vulnerabile din întreaga țară.
„Crăciunul este o perioadă a bucuriei și a solidarității, iar noi, la Kaufland România, încercăm an de an să oferim motive de sărbătoare acolo unde e cea mai mare nevoie. Acțiunile noastre de CSR din această perioadă sunt dedicate familiilor, copiilor și vârstnicilor defavorizați, care merită să se simtă auziți și ocrotiți. Suntem recunoscători voluntarilor și partenerilor din asociații, cu ajutorul cărora putem face o diferență în viața acestor oameni”, a declarat Anna-Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România.
În parteneriat cu Fundația HOSPICE Casa Speranței, voluntari Kaufland România, împreună cu Elisabeta Lipă, Președintele Agenției Naționale pentru Sport și sportivi din lotul de tineret al Federației Române de Canotaj, au pregătit peste 200 de pachete de Crăciun pentru copiii aflați în grija fundației. Acestea au fost distribuite la petrecerea de Crăciun organizată echipa și ambasadorii HOSPICE pentru copii și familiile lor.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Prima ediție Kitchen Battle în România: peste 150,000 de euro strânși din donații și din parteneriate
- Eisberg România lansează noua sa gamă de salate ready to eat, în ambalaj reciclabil
- ARTmania Festival 2023: 21.000 de participanți s-au întâlnit la Sibiu pentru a se bucura de 3 zile de concerte
Pe 22 decembrie, la Cantina socială, voluntarii vor pregăti peste 1.000 de pachete cu preparate tradiționale de Crăciun pentru persoane fără adăpost, vârstnici, familii vulnerabile și persoane cu dizabilități. Printre voluntari se vor număra Marco Hößl, CEO Kaufland România și Moldova, Elisabeta Moraru, Country Manager Google România, Cătălin Botezatu, Horia Ghibuțiu, Chef Samuel și angajați Kaufland România.
- Neversea, alături de partenerii comerciali au pregătit experiențe memorabile pentru fanii festivalului
- Începe Caravana Akademia Kinderland, ediția 2023: școala mobilă de alimentație sănătoasă pentru copii ajunge în vestul țării
- DESCHIDEM ȘCOALA: proiectul care susține educația copiilor din mediile vulnerabile a ajuns la a treia ediție
Compania a oferit și tichete sociale pentru 110 vârstnici cu venituri reduse din diferite orașe, beneficiari ai programului Asociației Niciodată Singur – prietenii vârstnicilor. Aceștia vor primi lunar, timp de un an, tichete în valoare de 100 de lei pentru necesități de bază. Iar în parteneriat cu Fundația de Sprijin Comunitar, Kaufland a distribuit 200 de pachete cu alimente și produse de curățenie pentru bătrâni singuri din zonele rurale ale județului Bacău, în cadrul proiectului „Daruri de Crăciun pentru bunicii uitați”.
Și în acest an, Kaufland România a participat la evenimentul caritabil Festivalul Brazilor, licitând trei brazi și va dona 230.000 euro pentru susținerea proiectelor educaționale ale Organizației Salvați Copiii România.
- CAMPANIA “STUDENT DE 10” RECOMPENSEAZĂ STUDENȚII CU REZULTATE EXCEPTIONALE CU ABONAMENTE LA CELE MAI TARI FESTIVALURI DIN LUME
- ÎNCEPE CAMPANIA BLOOD NETWORK! Salvează o viață, donează sânge și intri gratuit la UNTOLD sau Neversea
- MINA lansează ediția itinerantă MINA Pop-Up, proiect care debutează în Cluj-Napoca
Până pe 26 decembrie, clienții pot dona alimente în Cutia cu Fericire, disponibilă în peste 50 de magazine Kaufland din țară. Produsele vor fi colectate de Federația Băncilor pentru Alimente din România și distribuite vârstnicilor, familiilor nevoiașe și altor categorii vulnerabile din București, Roman, Cluj, Brașov, Oradea, Timișoara, Constanța, Craiova, Galați.
Kaufland România are o lungă tradiție de implicare în proiecte de responsabilitate socială. În fiecare an, compania derulează o serie de acțiuni care vizează sprijinirea comunităților locale, a mediului și a sănătății. Între martie 2022 și februarie 2023, compania a sprijinit peste 130 de proiecte cu donații și investiții de circa 9 milioane euro.
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 173 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.