Profita de fiecare ragaz de relaxare si seara acorda odihnei importanta pe care o merita. Lipsa somnului afecteaza energia, puterea de concentrare si scade productivitatea in timpul zilei. Iata 5 trucuri esentiale care te vor ajuta sa adormi mai bine:

Retete de vara: Reteta SUPER RACORITOARE a dr-ului OZ pentru un SOMN LINISTIT

Formeaza-ti un ritual de relaxare. In timpul zilei, cand te simti obosita, tot ce-ti doresti este sa ajungi mai repede acasa pentru a te odihni. Aminteste-ti aceste amanunte seara, cand te pregatesti sa dormi si n-o sa mai fii tentata sa te culci tarziu. Formeaza-ti propriul ritual menit sa te relaxeze. Asculta o muzica buna ori citeste o carte si ai grija sa respecti de fiecare data un program asemanator.

Culca-te la aceeasi ora. Fa-ti un obicei din a te culca mereu la aceeasi ora. Pastreaza-ti echilibrul emotional si o sa beneficiezi de un somn mult mai linistit pe parcursul noptii. Incearca sa iti respecti programul de somn si treptat, organismul tau se va obisnui cu orarul prestabilit. Dimineata o sa te trezesti mult mai odihnita si intreaga zi o sa te bucuri de un plus de vitalitate. Tine cont de acest truc si o sa te reincarci cu energie pozitiva, menita sa-ti asigure mai mult confort pe parcursul zilei.

15 trucuri pentru un somn usor linistit
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: