Setari Cookie-uri

Vreu un job.....

Imi trebuie neaparat un job. Nu imi place sa stau acasa. Vreau o ocupatie. Sunt studenta la Facultatea de Tehnologia Petrolului si Petrochimiei, profilul, Ingineria Mediulu (FR). Am nevoie de un job serios care sa-mi ocupe timpul dar intr-un mod bun si nou, sa invat lucruri noi. M-am saturat de toate acele anunturi postate pe internet la care aplici,aplici dar nu te solicita nimeni. Sau sunt tot fel;ul de reclame mincinoase in care iti spune ca o sa castigi mii de euro.... minciuni. E trist sa stai acasa si sa nu ai niciun venit, dar mai ales sa nu ai nicio ocupatie........Help ...
dea_22
Postat pe 4 Mai 2010 23:40
Poate ca nu e un job serios care sa-ti ocupe timpul si nici nu iti spune nimeni ca vei castiga mii de euro, dar poate vrei sa fii reprezentant Metropolitan. Firma comercializeaza produse de parfumerie, cosmetice si bijuterii prin sistemul de vanzari directe. Devenind reprezentant Metropolitan, la o comanda de (exemplu) 100 de lei castigi 33 de lei. Pentru inscriere iti trebuie un cod; pentru cod, contact: crazy_any_frog .
anyckya
Postat pe 5 Mai 2010 22:30
Vrei sa faci bani dar nu-ti place sa umbli la interviuri si sa dai de sefi uraciosi? Vrei sa fii liber in graficul de munca, dar sa ai un salariu stabil si bun? Vrei sa stai acasa si sa lucrezi si asta sa nu iti afecteze veniturile? Atunci ai nevoie de jobul pe care eu ti-l ofer. Nici un fel de inselatorie, sponsorizare de inceput, sau taxa de start in afaceri...Pentru doar 3-4 ore de lucru pe zi poti castiga 75-1000$ pe saptamana si mai mult daca lucrezi mai mult.Ce iti trebuie? Internet si calculator conectat la retea si un minim de cunostinte in accesari de site-uri on-line...restul, depinde doar de tine si de cat de multa staruinta iti dai. Lucrul e mai mult legat cu casuta de e-mail. Pentru informatii suplimentare, trimite-ti un e-mail cu subiectul "job" pe adresa de e-mail safe.job174@gmail.com Nu uitati sa scrieti la subiect cuvantul "job".
anchi15