Setari Cookie-uri

dilema- help ! body fucking sau inceput de relatie???

Buna seara din Germania! Am decis sa scriu pe acest forum deaorece am nevoie de sfaturile voastre. Am 28 de ani , sunt medic in Germania, sunt o femeie independenta,pe plan professional sunt in ascensiune iar in limitele bunului simt pot spune ca imi permit sa traiesc un trai mai mult decat decent. Pana aici totul bine si frumos dar cand vine vb de viata personala atunci incepe dezastrul. Sunt o femeie atragatoare ( asta spun toti) mereu atrag atentia asupra mea ca un magnet oriunde ma duc . Ma aflu de 3 ani in Germania, timp in care nu am reusit sa leg foarte multe relatii de amicitie, si pot spune ca imi e din ce in ce mai greu sa mai supravietuiesc aici . Acu 3 sapatamani sâ produs ‘minunea’ ca sa zic asa, am inceput sa conversez cu un tip in varsta de 33 de ani ( mentionez ca el m-a abordat pe facebook) turc de origine ( turc-kurd) crescut in Germania. In accea perioada ma aflam in Romania si nu am dat foarte mare importanta conversatiilor noastre, el fiind cel care ma cauta zilnic , ma sunat pe viber si imi scria pe whatsapp. Revenind in Germania el s-a oferit sa ma astepte in aeroport cu ocazia asta cunoscandu^ne si noi personal si ulterior sa ma conduca acasa cu bagajele. Am acceptat propunerea, pe data de 19 mai am revenit in Germania, tipul m-â asteptat in aeroport asa cum imi promisese. Nu e barbatul fatal, nu pot spune ca m-am simtit lovita de sageata lui cupidon, am remarcat ca era destul de tacut fiind zodia Capricorn, pe tot parcursul drumului – aeroport- casa am comunicat relative bine, am mers si am luat masa la un restaurant Italian, apoi mi-a urcat bagajele pana in dreptul usii si ne-am despartit pupandu-ne pe obraz si stabilind ca o sa ne sunam. Dupa aceasta intalnire a urmat o saptamana in care el ma intreba zilnic ce fac asta numai prin intermediul whatsapp… conversatiile naostre limitandu-se la cateva cuvinte. Catre sfarsitul saptamanii mai precis sambata seara ma suna ma