Odihna este esentiala pentru un organism sanatos. Invata cateva trucuri utile care te vor ajuta sa obtii un somn linistit si relaxant in timpul noptii.

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

1. Respecta orele de somn. Propune-ti sa adormi in fiecare seara la aceeasi ora. Pentru inceput poti sa adormi si cu 15 minute mai devreme sau mai tarziu decat ar trebui, dar treptat obisnuieste-ti organismul cu un ritm constant.

2. Evita bauturile energizante. In aceasta categorie se inscriu sucurile acidulate sau bauturile care contin cofeina, responsabile pentru agitatie, palpitatii si insomnie.

3. Evita mesele copioase. Nu manca foarte mult seara si evita preparatele bogate in grasimi.

4. Nu consuma bauturi alcoolice. Cantitatile mari de alcool tulbura somnul peste noapte si pot cauza cosmaruri.

5. Aeriseste inainte. Camera ar trebui aerisita dimineata si seara, cu o ora, doua inainte de culcare.

6. Inchide lumina. Chiar daca te mai uiti la televizor, inchide lumina cel putin cu o ora inainte sa adormi si lasa aprinsa doar o veioza.


sursa foto: shutterstock.com

5 solutii Feng shui care iti asigura un somn linistit chiar si atunci cand esti predispusa la insomnii crancene
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: