va rog sa ma ajutati si pe mine!!

Subiect nou
Alege alt forum  
Voteaza:
 
kudika085248 Avatarul lui kudika085248

2 mesaje
Membru din: 21/11/2009

buna acum 5 zile am avut cu prietenul meu un contact sexual dar nu a apukt sa ejaculeze in mine,ca a iesit la timp,dar totusi m-am speriat si am luat postinor dupa 20 de ore de la contact,si a 2-a imediat dupa 12 ore..acum 2 zile a inceput sami curga abundent un lichid alb, si vascos.ieri am avut o ameteala dar nimic mai mult...Spuneti'mi va rog daca lichidul asta e doar o reactie a Postinorulu, si daca am de ce sa'mi fac griji.sunt destul de ingrijorata:((
cristina_to_sinergia Avatarul lui cristina_to_sinergia

14 mesaje
Membru din: 7/11/2007
Oras: brasov

cel mai probabil este o infectie gen candida, oricum cel mai bine mergi la medic. numai bine
Raporteaza abuz de limbaj
margele Avatarul lui margele

26 mesaje
Membru din: 30/12/2009
Oras: bucuresti

cu siguranta ai candidoza, spalaturi cu bicarbonat ma i concentrate 3-4 lingurite la 1litru de apa calda sau in ceai de musetel mai concentrat, tratament cu biseptol pastile dar nu stiu daca se mai gasesc sub denumirea aceasta, oricum daca este mai grav cu mancarimi cere la farmacie ciprozone.
Raporteaza abuz de limbaj
4Life Avatarul lui 4Life

1991 mesaje
Membru din: 2/04/2009
Oras: bucuresti

De la: claudioasa, la data 2009-09-06 22:22:55cu siguranta ai candidoza, spalaturi cu bicarbonat ma i concentrate 3-4 lingurite la 1litru de apa calda sau in ceai de musetel mai concentrat, tratament cu biseptol pastile dar nu stiu daca se mai gasesc sub denumirea aceasta, oricum daca este mai grav cu mancarimi cere la farmacie ciprozone.
pai in cazul candidozei nu este recomandat sa luati antibiotice,acestea slabesc sistemul imunitar....in cazul candidozei este necesar sa intarim sistemul imunitar,ca sa se poate reface echilibrul intre bacteriile" bune " si ele "rele " din organism...candida albicans fiind una din cele rele
Raporteaza abuz de limbaj
www.4life-romania.ro