Setari Cookie-uri

Număr impresionant de vizitatori la expoziția Grădina Luminilor organizată în Grădina Botanică Dimitrie Brandza București

Număr record de peste 130.000 de vizitatori în Grădina Botanică.

Expoziția multimedia „Grădina Luminilor” cu tema Alice în Țara Minunilor a adus peste 130.000 de vizitatori în Grădina Botanică „Dimitrie Brandza” a Universității din București în primele două luni de la deschidere. Acest număr reflectă popularitatea evenimentului și dorința publicului de a experimenta magia oferită de spectacolul de lumini. De asemenea, „Grădina Luminilor” a devenit o destinație atractivă și pentru turiștii străini, cu un procent semnificativ de vizitatori din alte țări. Aceștia au fost impresionați de frumusețea și originalitatea expoziției, contribuind astfel la promovarea turismului în România.

„Numărul mare de vizitatori ne încurajează să continuăm să creăm și să organizăm expoziții care să inspire și să aducă oamenii împreună. Ne dorim să fim un punct de întâlnire pentru familii, prieteni și pentru toți cei care împărtășesc pasiunea pentru lumină și povești” a declarat Michal Chojnacki, CEO Wonderful Lighting.

Citește și:

Garden of Lights a debutat în data de 3 noiembrie 2023 captând încă de la deschidere atenția și interesul publicului, fiind vizitată de peste 10.000 de persoane în primul weekend de funcționare. Expoziția este organizată sub forma unui traseu cu un singur sens de mers, intrarea și ieșirea se fac prin locuri diferite pentru a se evita aglomerarea căilor de acces și a aleilor. Pe parcurs vizitatorii pot admira peste 30 de instalații luminoase și se întâlnesc cu scene tematice și personaje din lumea magică Alice în Țara Minunilor. Numărul de puncte de lumină LED este de peste un milion iar printre atracțiile principale se numără tunelul luminat de 200 de metri, locul de joacă creat pentru copii și spectacolele multimedia de lumini și sunet.

Garden of Lights atrage un număr record de participanți, reflectând popularitatea în continuă creștere a evenimentului și impactul pozitiv al campaniei noastre de comunicare. Ne-am propus să redăm strălucirea Grădinii Botanice în sezonul rece și suntem încântați atât de numărul mare de oameni care au ales să facă vizibilă misiunea noastră cât și de mobilizarea și impactul atât de mare în social media și în presă. Este evidentă nevoia din ce în ce mai mare a publicului pentru proiecte care să aducă plus valoare și experiențe inedite accesibile pentru toată lumea, iar Grădina Botanică este un loc special care merită în continuare atenția noastră a tuturor.” a declarat Ștefania Kadima, Managing Partner Republika, agenția care derulează campania de comunicare a proiectului.

Citește și:

Împreună redăm strălucirea Grădinii Botanice în sezonul rece este o campanie care utilizează un mix amplu de canale de comunicare pentru a capta atenția publicului și a promova o experiență unică și memorabilă.

„Grădina Luminilor” a fost adusă în România de compania Wonderful Lighting, deținătoare a brandului “Garden of Lights” și va continua să lumineze în fiecare seară Grădina Botanică „Dimitrie Brandza” a Universității din București până la data de 3 martie 2024. Biletele pot fi achiziționate atât online de pe pagina gardenoflights cât și de la casieria special amenajată la intrarea în Grădina Botanică.

Vizionare placuta


Pasionata de tot ce inseamna comunicare, scris si carti bune, m-am reorientat catre pasiunile mele dupa ce magia nasterii unui copil s-a produs si in cazul meu. Kinetoterapeut la baza, tehnician...

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.