6 exercitii simple pentru un fundulet obraznic

6 exercitii simple pentru un fundulet obraznic
Kudika
2 August 2010

Daca dietele ne ajuta sa ajungem la o greutate dorita, totusi fermitatea corpului si conturarea liniilor siluetei nu le putem obtine decat prin sport. Funduletul se tonifiaza insa destul de greu, necesita exercitii zilnice, iar ridicarea feselor nu se poate face decat prin sport sau chirurgical, desi probabil prima varianta suna mult mai bine. Va propunem un set simplu de exercitii usoare si tonifiante atat pentru fundulet, cat si pentru picioare si talie.

Exercitiul Scorpionul

Va asezati in pozitia de la exercitiul Balama, apoi ridicati unul din picioare ca in imagine. Inceputul exercitiul este atunci cand genunchiul piciorului ridicat a ajuns la nivelul bazinului. Apoi se incerca ridicarea cat mai sus a piciorului si revenirea in pozitia de inceput a exercitiului, astfel incat genunchiul sa nu coboare mai jos de bazin. Ridicarile sunt scurte si rapide. Faceti 30 astfel de ridicari, apoi schimbati piciorul. Initial va va fi dificil sa va coordonati, dar dupa cateva serii (zile de exercitii) veti reusi sa va coordonati foarte bine in acest exercitiu.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.




Setari Cookie-uri