Circuitul energiei la Liveland Festival

Circuitul energiei la Liveland Festival
Kudika
24 Iunie 2010

I s-a rezervat nu o scena, ci o arena, iar magicienii line-up-ului ii urzisera nume serioase pe afis. Noapte de noapte, de joi si pana sambata, coloanele Arenelor Romane aveau sa ia prin invaluire mai bine de-o duzina de trupe si sutele de fani aferenti lor, din peisajul muzical alternativ international. Si totusi, festivalul de muzica Liveland s-a dovedit a fi prea de nisa pentru publicul romanesc - razletii din public, cateva zeci, n-au coagulat, atmosfera s-a legat greu, invitatii, in mare parte, si-au recitatat poezia snur, ca la o repetitie generala. Sau poate a fost vina climatului, nu a populatiei: cand cerul a batut gongul dinaintea furtunii multi dintre spectatorii scontati s-au lepadat de trupa favorita de dragul unui acoperis deasupra capului.

In orice caz, desi calitatea muzicii ar fi asigurat, teoretic, un succes rasunator, cum impatimitii rock-ului, sau ai electro-ului alternativ nu au fost de gasit pe teatrul de-operatii, initiativa a esuat, si probabil va trece mult pana sa mai cuteze cineva sa investeasca in imprevizibilul public romanesc. Insa cei cativa care am fost prezenti am apreciat Liveland-ul la adevarata lui valoare, a ceea ce ar fi putut fi daca... Si ne-am simtit bine in prezenta talentatilor artisti care altundeva ar fi umplut arena, si ne-am prefacut ca nu le vedeam dezamagirea cand se uitau in zare, la randurile goale. A fost o vraja de care si noi, si ei, am tinut cu dintii pana ce-a iesit.

Realizat de Ioanina

Chiar si inainte sa ne trateze cu hit-ul lor “Burning”, pastrat pentru AL DOILEA bis – adica acela care sta sub semnul intrebarii si exista doar in masura in care publicul reactioneaza entuziast pe tot parcursul unui concert –TWBA a revolutionat intreaga desfasurare a festivalului de pana atunci. Toata lumea dansa pe ritmurile absolut contagioase, iar atitudinea celor din lumina reflectoarelor ne anima clipa de clipa – mai cu seama pusi pe cucerit si dezmortit publicul erau Daniel, claparul mustacios care se trezea zburdand descult pe scena sau agitand in aer Crumar-ul, si Erlend, norvegianul mai cunoscut pentru aportul sau la formatia Kings of Convenience, si care si-a asigurat caldura publicului povestind cum au dat cantece pe rosii undeva la marginea unui drum romanesc.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.




Setari Cookie-uri