Kudika
7 Octombrie 2017

Prin definitie, meditatia reprezinta timpul petrecut in liniste, cu scopul relaxarii si detensionarii. A medita inseamna a-ti asculta gandurile.

Esti la serviciu, ai o lista infinita de task-uri, colegii lucreaza prea incet, iar seful tocmai ti-a inmanat un proiect nou de facut. Ziua este din ce in ce mai epuizanta, si tu chiar ai nevoie de un moment de pauza. Cum faci meditatie la locul de munca? Iata cateva idei!

Gaseste barbatul care va lupta pentru tine cand te va vedea cu lacrimi in ochi

foto interior si prima pagina: Look Studio Shutterstock

Meditatia nu este, de cele mai multe ori, un lucru usor de practicat cand esti la job. Dar chiar si doua minute de relaxare in timpul programului iti pot creste productivitatea, imbunatatesc concentrarea si, de asemenea, iti dau o stare de spirit mult mai buna.

Afla cum sa fii Zen la birou cu ajutorul meditatiei, chiar daca totul in jurul tau nu este tocmai roz. Este demonstrat faptul ca meditatia reduce vizibil stresul si anxietatea si de aceea este bine sa stii cum sa o practici chiar daca esti in mijlocul programului de lucru.

Citeste continuarea pe AndreeaRaicu.ro

Scapa de gandurile negative. 14 Moduri de a te lupta cu monstrii din mintea ta

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: