Setari Cookie-uri

4 beneficii motivante la care merită să te uiți dacă îţi dorești un job de succes

Eşti în căutarea unui job? Iată 4 beneficii de care te poți bucura la noul loc de muncă

Piaţa muncii este în permanentă schimbare, în ultimii ani. Şi aici nu ne referim doar la numărul companiilor de pe piaţă sau la cel al joburilor disponibile, ci și la nevoile angajaţilor. Dacă, în trecut, oamenii puneau accentul pe salariul ofertant, iată că, acum, echilibrul dintre viaţa personală şi cea profesională este unul dintre cele mai căutate aspecte.

Dacă există un cuvânt ce poate descrie viaţa omului modern, acela este dinamismul. Nu este vorba doar de numărul mare al companiilor ce apar şi dispar anual de pe piaţă, ci mai ales de nevoile angajaţilor. Dacă, până nu demult, companiile trebuiau să ofere salarii motivante şi un pachet atractiv de beneficii, pentru a atrage şi a fideliza angajaţii valoroşi, iată că, acum, este nevoie de ceva în plus.

Citește și:

Dacă eşti în căutarea unui job sau, pur şi simplu, vrei să faci o schimbare pe plan profesional, iată 4 beneficii la care merită să fii atentă:

  1. Posibilitatea de a lucra în sistem hibrid

Ceea ce, în anii pandemiei COVID 19, părea a fi o problemă, acum, s-a transformat într-un beneficiu dorit de tot mai multe persoane. Lucrul în sistem hibrid este, în prezent, unul din beneficiile apreciate de angajaţi, datorită flexibilităţii oferite. Oamenii apreciază timpul scutit pe drumul spre şi dinspre muncă, dar, totodată, îşi doresc şi interacţiunea directă cu colegii. Dintr-un studiu recent realizat în rândul a 1.031 de angajați din toată țara, inițiat de Genesis Property, compania fondată de Liviu Tudor, reiese că „în afara salariului, relaţiile cu colegii sunt văzute, pentru mai mult de 59% dintre angajați, cel mai important element de conexiune cu jobul, în contextul în care peste 64% dintre angajați consideră că interacțiunea directă cu colegii este principalul beneficiu al mersului la birou”.

Citește și:
  1. Cursuri și traininguri de dezvoltare

Cursurile şi trainingurile de dezvoltare care erau interpretate, în urmă cu ceva ani, drept obligaţii de serviciu, azi, au devenit un beneficiu apreciat. La această schimbare de percepţie a contribuit semnificativ şi calitatea crescută a acestora. Oameni tot mai talentaţi în domeniul comunicării reuşesc să transmită informaţii valoroase din punct de vedere personal, într-un mod natural şi plăcut. Astfel, cursurile şi trainingurile de dezvoltare sunt beneficii pe care ar trebui să le cauţi, la următorul tău job.

  1. Spații de lucru atractive și primitoare

Spaţiile de birouri sobre, amenajate în culori neutre, sunt pe cale de dispariţie. Atât angajaţii, cât şi clienţii apreciază mediile de lucru atractive, eficient organizate, dar cu un aer cât mai primitor. Timpul petrecut la job este unul semnificativ, iar un spaţiu de lucru amenajat cât mai atractiv va ajuta la crearea unei atmosfere plăcute.

Citește și:
  1. Activități comune, evenimente, check-in meetings, team building-uri

Pentru a lucra eficient împreună, oamenii au nevoie să dezvolte o relaţie interpersonală cât mai bună. Aceasta va ajuta la o comunicare eficientă, mai ales în momentele în care nivelul de stres este mai ridicat decât în mod normal. Pentru a construi o relaţie intercolegială cât mai bună, este nevoie de interacţiune şi în afara programului de muncă. Team building-urile sunt printre cele mai cunoscute activităţi, dar mai există şi evenimente şi check-in meetings, ocazii numai bune pentru a dezvolta relaţiile intercolegiale. Rolul lor este unul atât de important, încât marii dezvoltatori creează spaţii de lucru în care se regăsesc destinații dedicate interacțiunii sociale și dezvoltării personale.

Citește și:

Tot mai mulţi angajaţi, cu şi fără experienţă, pun astăzi accentul pe echilibrul dintre viaţa lor personală şi cea profesională. Salariul atractiv şi beneficiile în domeniul sănătăţii sunt în continuare importante pentru angajaţi, dar nu sunt suficiente pentru a rămâne mult timp la un loc de muncă sau pentru a accepta un anumit post. Aşadar, îţi recomandăm să te preocupi de bunăstarea ta generală, adică de un nivel de stres scăzut la locul de muncă, de un program de muncă flexibil şi de o relaţie bună cu colegii, deoarece aceste job-uri chiar există.

Sursa foto: Shutterstock

Vizionare placuta


Kudika
13 Iunie 2023
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.