6 Idei pentru o rutina sanatoasa in fiecare zi - micul dejun

3. Nu sari peste micul dejun

Senzatia de foame imediat dupa trezire reprezinta un semn de sanatate. Este normal ca dupa o noapte intreaga de pauza alimentara aciditatea stomacului sa fie mai ridicata si sa simtiti nevoia de hranire. Este chiar un reflex pe care orice copil il are de exemplu si pe care il pierdem odata cu trecerea anilor si adoptarea unui stil de viata nesanatos.

Masa de dimineata este foarte importanta pentru sanatate. Nu ratati micul dejun si alegeti alimente nu foarte acide, dar energizante:
  • Iaurt cu cereale sau fresh de fructe cu cereale integrale;
  • Miere;
  • Fructe mai putin acide ca: banana, gutuie, pepene, strugure, pere, mango, avocado, sharon, pomelo etc.
  • Legume neacide, mai exact fara ceapa, usturoi, rosie;
  • Fructe oleginoase si seminte nepreparate termic: nuci, alune, arahide, caju, smochine, seminte de dovleac, seminte de floarea-soarelui etc.
  • Branza, salata, cascaval;
  • Ou fiert;
  • Gratar de pui sau peste etc.


Aboneaza-te la Newsletter-ul Healthy pentru a primi si alte informatii despre sanatate si diete.

Stilul de viata mediteraneean este secretul pentru o viata sanatoasa si fericita
Toamna se numara motivele de fericire
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: