Setari Cookie-uri

Neste Fitness se implica in prevenirea cancerului la san

Cancerul la san este cea mai frecventa forma de cancer de care sufera femeile, atat in tarile dezvoltate, cat si in tarile aflate in curs de dezvoltare, iar depistarea timpurie joaca un rol cheie in controlarea rezultatului cancerului la san si a supravieturii .

Comunicat de presa

Noua campanie, al carui ambasador este brandul Nestle Fitness, doreste sa popularizeze si in randul femeilor din Romania importanta propriei examinari a sanilor, promovand totodata sanatatea si bunastarea in toate aspectele vietii acestora si celebrand toate femeile care lupta pentru prevenirea cancerului la san, in cei 5 ani care au trecut de la lansarea la nivel mondial a campaniei.

Astfel, in octombrie, luna de Promovare a Luptei Impotriva Cancerului la San, Nestle Fitness va initia pe retelele de socializare campania #CheckYourSelfie, cu scopul de a aduce in prim-plan importanta autoexaminarii si de a determina cat mai multe femei din Romania, dar si din intreaga lume, sa isi faca un control periodic al sanilor, esential in detectarea si prevenirea cancerului la san. Dupa ce au efectuat o examinare a sanilor, femeile sunt incurajate sa posteze o fotografie cu ele insotita de hashtag-ul #CheckYourSelfie, pentru a inspira alte femei sa faca la fel.

Citește și:

"Campania #CheckYourSelfie are scopul de a celebra toate femeile care lupta pentru prevenirea cancerului la san prin incurajarea acestora sa se autoexamineze in mod frecvent. Asteptam, asadar, sa postați selfie-urile voastre pe Facebook, insotite de hashtag-ul #CheckYourSelfie! De asemenea, incurajam femeile din Romania sa ia parte la lupta pentru prevenirea cancerului la san si sa participe la cros-ul organizat in parteneriat cu AsociaTia Casiopeea, pe 28 septembrie, in Parcul Tineretului. Speram sa fim cat mai multe cele care ne alaturam acestei cauze, ajutand astfel la protejarea sanataţii femeilor din intreaga lume", a declarat Olimpia Nadolu, Associate Marketing Manager, Breakfast Cereals Nestle Romania.

Cancerul la san este cea mai frecventa forma de cancer de care sufera femeile, atat in tarile dezvoltate, cat si in tarile aflate in curs de dezvoltare, iar depistarea timpurie joaca un rol cheie in controlarea rezultatului cancerului la san si a supravietuirii .

Citește și:

"Examinarea proprie a sanilor este cruciala pentru depistarea din timp si realizarea unui tratament precoce. 40% dintre diagnosticele de cancer la san sunt detectate de catre femeile care simt un nodul, asadar realizarea periodica a unei autoexaminari este foarte importanta . Nu trebuie sa uitam si de celelalte metode de depistare (examinarea efectuata de medic, mamografia, ecografia mamara), dar nici de metodele cele mai bune de preventie: dieta sanatoasa si miscarea. Ne bucuram ca impreuna cu Nestle Fitness vom contribui la prevenirea cancerului la san si vom ajuta cat mai multe femei care lupta cu acesta afectiune", a declarat Dr. Marina Otelea presedintele Asociatiei Casiopeea.

In cadrul campaniei Pink Ribbon, Nestle Fitness lanseaza si o aplicatie prin care oricine poate darui virtual unei femei dragi o fundita roz - simbolul luptei impotriva cancerului la san, indemnand-o sa isi faca un control periodic al sanilor.

Citește și:

Campania va fi lansata oficial in luna octombrie , iar Nestle Fitness va mai pregateste o surpriza, o inregistrare video realizata in premiera mondiala cu Bra Cam, o camera ascunsa in bustiera unei voluntare care a documentat cat de des oamenii arunca o privire admirativa catre bustul femeilor. Prin aceasta activare inedita se doreste incurajarea examinarii proprii a sanilor.

Mai multe informatii despre campania Pink Ribbon- Nestlé FITNESS vor fi disponibile pe pagina de Facebook Nestle Fitness si pagina de brand www.nestle-fitness.ro, iar detalii despre Crosul Casiopeea gasiți pe www.casiopeea.org.

Vizionare placuta


Kudika
23 Septembrie 2014
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.