Setari Cookie-uri

Sezamo redefinește experiența cumpărăturilor alimentare online și scurtează timpul de livrare

Supermarketul online Sezamo sărbătorește un an de la lansarea pe piață cu un nou cadou pentru clienții săi: devine de astăzi și mai rapid și lansează Delivery Express, serviciul de livrare în 2 ore, disponibil pentru patru zone din București și Ilfov.

Supermarketul online Sezamo sărbătorește un an de la lansarea pe piață cu un nou cadou pentru clienții săi: devine de astăzi și mai rapid și lansează Delivery Express, serviciul de livrare în 2 ore, disponibil pentru patru zone din București și Ilfov. Acest lucru va permite clienților să beneficieze mai rapid de întreaga gamă de produse tip hipermarket și piață, de produse de la micile brutării, măcelării, farmacii și altele, ceea ce în mod normal ar dura jumătate de zi. Inovația aduce la București cel mai înalt standard mondial, iar echipa Sezamo va extinde curând această ofertă pentru a acoperi întregul oraș.

Cele patru zone cu livrare accelerată sunt Voluntari - Tunari, Dobroești - Pantelimon, Otopeni - Băneasa și Ștefănești - Afumați - Găneasa, mai exact în Odăile, Otopeni, Tunari, Voluntari, Ștefăneștii de Jos, Ștefăneștii de Sus, Afumați, Șindrilița, Pădurea Băneasa, Vatra Nouă, Cartierul Henri Coandă, Pipera, Cartierul Andronache, Pantelimon. Serviciul Express Delivery este disponibil zilnic, între orele 09:00 - 21:00, și este gratuit pentru clienții Sezamo Premium în limita a patru comenzi pe lună.

Citește și:

„Lucrăm în fiecare zi pentru a ne îmbunătăți serviciile și pentru a oferi soluții la necesitățile și cererile clienților noștri. Două aspecte importante au fost confortul și accesul la produsele de calitate, ultra proaspete, nu doar cele standard din hipermarket și piețe, dar și de la micii artizani și farmacii, astfel că am găsit o cale de a ne mișca mai rapid prin traficul din București și Ilfov. Dincolo de rapiditate, vorbim despre fructe și legume proaspăt culese, care ajung în 5 ore de la recoltare direct în farfurie, dar și despre confort. Cu livrarea în două ore și intervalul de 15 minute, un serviciu unic în România, produsele vor ajunge la clienți în mai puțin timp decât le-ar lua să se ducă fizic la supermarket, să facă efectiv cumpărăturile și să revină acasă”, a declarat Gabril Makki, CEO Kifli.hu și Sezamo.

Citește și:

„Prospețimea și acuratețea livrărilor noastre fac experiența clienților să fie perfectă. Avem cel mare NPS din industrie, 83, pe când alți jucători din piață greu ating astfel de valori, ceea ce ne motivează în fiecare zi să fim din ce în ce mai buni. 98,5% dintre comenzi sunt complete, fără produse lipsă, fără clienți care să reclame calitatea produselor. Și facem toate acestea la intervale de livrare de 15 minute. Asta arată că experiența noastră din operațiuni poate susține livrarea mai rapidă, singura provocare rămânând traficul din București”, a declarat Delia Dinu, Chief Operations Officer Sezamo.

Sezamo este un real one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse pentru diete speciale.

Citește și:

Sezamo livrează cu o flotă proprie de mașini electrice (având și stații proprii de încărcare la depozitul din Ștefăneștii de Jos), utilizează pungi reutilizabile, prietenoase cu mediul, confecționate din plastic reciclat, care reduc amprenta asupra mediului înconjurător, și oferă programul „Save the Food”, cu ajutorul căruia clienții pot contribui la stoparea risipei alimentare prin achiziționarea de alimente aflate în ultimele zile de valabilitate, la un preț redus. O singură mașină Sezamo duce până la 11 comenzi, ceea ce înseamnă 10 mașini în minus în trafic, dar și mai puțină poluare. Aceste inițiative întăresc angajamentul Sezamo față de practicile prietenoase cu mediul înconjurător și invită clienții să joace un rol activ în protejarea acestuia.

Citește și:

Supermarketul online oferă o selecție fantastică de 14.000 de produse, precum produse tip supermarket, produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Sezamo livrează cu mașini electrice în funcție de zonă, în 2 ore de la plasarea comenzii sau la ora programată, cu intervale de livrare de 15 minute sau o oră. Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul situat în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în zone de temperatură fixă de la producător până la ușa clientului și reducerea costurile de energie.

Despre Sezamo

Citește și:

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (14000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în funcție de zonă, în 2 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată.

Fiind o companie de tehnologie, Sezamo este o companie data-driven. Deținând operațiunile end-to-end, inclusiv toată tehnologia din interior, clienților li se oferă o experiență superioară de cumpărături, livrarea celor mai proaspete alimente de la fermieri și artizani locali, precum și o selecție largă de produse de tip supermarket sau produse sub propria etichetă. Compania este dinamică și în creștere rapidă, obținând statutul de unicorn în 2021. Cifra de afaceri a grupului a ajuns la aproape 600 de milioane EUR în 2022.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
1 Noiembrie 2023
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.