Setari Cookie-uri

Gabriela Cristea, aspru criticată după ce nu și-a onorat comenzile cu cozonaci: Mai bine asumă-ți greșeala

Gabriela Cristea a primit un val de reproșuri după ce internauții care au comandat cozonacii săi nu au mai primit comenzile.

Înaintea sărbătorilor de Paște, prezentatoarea TV Gabriela Cristea s-a aflat în mijlocul unui scandal uriaș, după ce comenzile pentru cozonacii săi artizanali nu au ajuns la clienți. Nemulțumirile și acuzațiile au început să apară din partea celor care și-au plasat comenzi, iar situația a devenit tensionată.

Mulți români au fost atrași de oferta variată de cozonaci prezentată de Gabriela Cristea și și-au exprimat interesul pentru achiziționarea acestor produse de Paște. Cu toate acestea, comenzile plasate nu au fost livrate, generând frustrare și indignare printre clienți. Cei care au achiziționat cozonaci de la vedeta TV au susținut că au plătit pentru produse pe care nu le-au primit.

Gabriela Cristea a încercat să explice situația prin intermediul unei declarații publice, în care a recunoscut că unele colete au rămas în depozit din cauza unor probleme cu firmele de curierat. A subliniat faptul că toate comenzile au fost pregătite, însă neajunsurile tehnice au împiedicat livrarea în termen a acestora. Vedeta TV și-a cerut scuze public și a asigurat clienții că banii vor fi returnați în cazul în care produsele nu ajung la destinație.

Citește și:

„Am avut o zi extrem de grea și agitată. Am muncit atât de mult în ultima vreme. Și eu, și oamenii care m-au ajutat. Am muncit de dimineața până seara în speranța în care toate comenzile vor ajunge la voi. Am omis un lucru. Am omis factorul uman. Astăzi am fost foarte supărată. În ciuda faptului că am reușit să facem toate comenzile pe care voi le-ați trimis, din păcate, unele dintre ele stau într-un depozit la curier.

Ceea ce pentru vor ar fi trebuit să fie un cozonac, care o să lipsească acum de pe masa de Paște, pentru noi înseamnă bani pierduți, muncă aruncată la gunoi, precum și produse aruncate la gunoi. Pentru că toate produsele care nu vor ajunge în termen la voi, vor fi primite cu retur și evident vor fi aruncate. Fiți siguri că nimeni nu a încercat să vă țepuiască. Toate produsele care nu vor ajunge la voi, vor fi returnate către noi și voi vă veți primi banii înapoi.
E greu să vezi că tu muncești și îți duci lucrurile până la capăt și din păcate, fără vina ta, ba chiar în ciuda dorinței de a-ți onora angajamentele, se întâmplă lucruri care țin de factorul uman. Da, am avut probleme cu firmele de curierat. Problema este că noi avem produse care sunt în termen de valabilitate. Cu siguranță vor ajunge săptămâna viitoare la voi și sper ca atunci să gustați o fărâmă din bucuria cu care noi am muncit zilele acestea.

Citește și:

Credeți-mă, chiar am muncit de la 5 și jumătate dimineața și până seara târziu în noapte. Din păcate, nici sărbătorile acestea legale nu ne-au fost prielnice, pentru că de 1 mai curieratul nu a funcționat, iar ieri a trebuit practic să trimitem toate comenzile. Probabil că sunteți câțiva dezamăgiți de faptul că nu ați primit coletele acum în prag de sărbătoare. Față de voi, chiar dacă nu este vina noastră, îmi cer mii de scuze”, a transmis Gabriela Cristea, prin intermediul unui videoclip publicat pe pagina sa personală de socializare.

Cu toate acestea, nemulțumirile nu au dispărut, iar unii clienți au acuzat-o pe Gabriela Cristea că nu a trimis deloc cozonacii comandați. Chiar și în fața scuzelor și asigurărilor oferite de prezentatoare, revolta a continuat să crească, iar unele persoane au prezentat dovezi că nu au primit niciun răspuns din partea ei atunci când au încercat să ia legătura pentru clarificări.

Citește și:

„Firmele de curierat nu au primit niciun colet. Am dovada clară! Și dumneavoastră nici nu ați avut bunul simț să vă țineți telefonul deschis și nici măcar pe WhatsApp nu s-a răspuns. În ziua de Paște, când dumneavoastră savurați cozonaci, eu am să mănânc pâine cu Nutela. Totuși comanda am făcut-o printre primele, mai exact 08.03.2024. Nu mă așteptam la așa ceva”

„Firmele de curierat au și ele un program de sărbători. Trebuia să vă interesați din timp”,

„Când ați trimis pachetele? În ce zile? Cu siguranță dacă erau trimise luni, ajungeau marți la oameni sau joi. Deci, când s-a făcut livrarea, cumva joi și așteptați să livreze vineri când nu se livrează colete”

„Din păcate, aceasta doamnă nu știe să-ți asume responsabilitatea și se ascunde, manipulând sentimental. Urât gestul! Mai bine asumă-ți greșeala”, sunt doar câteva dintre comentariile celor nemulțumiți.

Citește și:

Gama variată de cozonaci oferită de Gabriela Cristea a fost concepută pentru a satisface cele mai exigente gusturi, oferind opțiuni precum cozonaci cu ciocolată și cremă de gianduia și nuci, cozonaci cu fistic sau piure de măr. Cu toate acestea, scandalul în care s-a implicat a umbrit inițial entuziasmul clienților pentru aceste delicii pascale.

Vizionare placuta


Kudika
7 Mai 2024
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.