Setari Cookie-uri

Tot ce a fost cool

Specialistii de la ziarul Time, in parteneriat cu CNN, au realizat un top al tendintelor in moda anului 2007. Ei au inclus in top si cele mai importante evenimente care au marcat acest an si care prefigureaza tendintele pentru anul 2008.

Specialistii publicatiei Time, in parteneriat cu CNN, au realizat un top al tendintelor in moda anului 2007. Ei au inclus in top si cele mai importante evenimente care au marcat acest an si care prefigureaza tendintele pentru anul 2008.

1. Colaborarea designerilor cu artistii


Dorind sa confere colectiilor stralucire si o nota de originalitate si stil, designerii au apelat la colaborarile cu diferiti artisti. Designerul Marc Jacobs a colaborat cu artistul american Richard Prince pentru a crea ultima colectie de genti marca Louis Viton. Nu este pentru prima data cand artistii isi folosesc resursele creative in folosul caselor de moda. Pentru produsele marca Louis Viton s-a apelat si la alti artsiti, printre care si japonezul Takashi Murakami.

Arhitectul Rem Koolhaasa a realizat fondul pentru show-ul de primavara ce poarta semnatura Prada, iar britanicul Damien Hirst a gazduit petrecerea prilejuita de acest eveniment la magazinul Prada din Soho, pe toata durata saptamanii de moda. Din tavan trona o replica gigantica a renumitului craniu din platina incrustat cu diamante, realizat de artistul britanic.

2. Hainele ecologice

Trendul ecologic a patruns pana si in lumea modei, marii creatori incercand sa acorde cat mai multa atentie problemelor de mediu. Acest trend a prins atat din motive etice cat si din motive practice, pentru a nu se mai expune criticilor ecologistilor care au devenit tot mai vehementi in ultimul timp. Rogan Gregory si Scott Hahn au lansat pentru prima data o colectie de haine ecologice in anul 2004. Ei au folosit bumbac organic 100% pentru denimul de lux Loomstate, materiale reciclabile precum si tehnologie ecologica avansata, bazata pe metode non-poluante. Barney New York a apelat la Loomstate pentru a crea linia ecologica ce se comercializeaza exclusiv in reteaua de magazine Barneys si s-au implicat puternic intr-o campanie ecologica menita sa le creasca prestigiul si sa le aduca un plus de imagine. In primavara anului 2007, Levi's a lansat o linie de jeansi ecologici disponibili in stiluri diferite si la preturi variate.

Nu numai in ceea ce priveste imbracamintea s-a manifestat aceasta tendinta, dar chiar si in realizarea bijuteriilor, si nu de orice fel, ci chiar de lux.Pentru acestea se folosesc tot materiale reciclabile precum ierburi speciale, seminte si alte resurse oferite de natura fara ca acesata sa fie afectata.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
13 Decembrie 2007
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.